NUFFNANG ADS

Thursday, February 27, 2014

Bekas isteri Chef Riz, Ana Dahlia nafi bakal kahwin

FOTO yang dimuat naik ke dalam Instagram Ana Dahlia menunjukkan dia ditemani Ubai Zulkiflee pada sesi pertemuan dengan Ezuwan Ismail yang mencetuskan spekulasi

Menjadi insan yang dikenali dalam dunia glamor seni, pelakon Ana Dahlia turut tidak dapat lari daripada perhatian umum, biarpun ia sekadar membabitkan kisah peribadinya.

Apa sahaja yang dilakukan bekas isteri Chef Riz yang juga anak kepada chef selebriti tersohor, Chef Wan ini pantas menarik perhatian umum.

Justeru, apabila sekeping foto Ana bersama seorang pemuda kacak dan sasa yang berjumpa dengan pereka fesyen terkenal, Ezuwan Ismail di muat naik menerusi Instagram milik Ana sendiri, ia segera menimbulkan spekulasi.

Gara-gara itulah, timbul khabar angin mendakwa Ana bakal berkahwin lagi selepas perkahwinannya pada 11 Disember 2011 dengan Chef Riz atau nama sebenarnya Mohd. Nadzri Redzuawan, 31, hanya mampu bertahan selama 11 bulan.

Ana yang pernah membintangi filem Mantra itu ketika dihubungi bagaimanapun menafikan spekulasi tersebut.

"Tujuan sebenar saya berjumpa dengan dia (Ezuwan) adalah untuk berbincang mengenai persiapan baju saya menjelang Anugerah Bintang Popular (ABP) yang bakal berlangsung pada bulan Mac ini.

"Ia juga tidak ada kaitan langsung mengenai ura-ura yang saya akan berkahwin dalam masa terdekat.

"Namun sebagai seorang manusia saya juga ingin mempunyai teman hidup seperti orang lain," ujarnya ketika dihubungi baru-baru ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2