NUFFNANG ADS

Thursday, February 20, 2014

'Saya belum bersedia untuk berkahwin lagi' - Norish Karman

“SAYA akui ramai jejaka yang cuba mendekati saya. Tapi, secara jujurnya, saya belum bersedia untuk berkahwin lagi,” bicara bintang fi lem Sayang Salmah, Norish Karman ketika ditanya mengenai perkembangan dirinya.

Aktres berusia 39 tahun itu turut mengakui ada menerima pinangan daripada jejaka yang jauh lebih muda daripada usianya.

Bahkan, katanya, ada juga jejaka-jejaka yang menghantar ibu bapa mereka untuk meminang dirinya.

Bagaimanapun, kata pelakon drama bersiri Love You Mr Arrogant ini, dia terpaksa menolak semua pinangan tersebut atas sebab-sebab yang tertentu.

“Saya menolak semua pinangan mereka dengan baik. Fokus saya kini adalah pada anak-anak dan soal kerjaya. Buat masa ini, saya tak mahu mencari pengganti lagi,” katanya ketika ditemui pada majlis sidang media Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013 (ABPBH2013).

Meskipun begitu, katanya, dalam menjalani kehidupan sebagai ibu tunggal, dia sering diusik oleh anak-anaknya supaya mencari teman hidup yang baharu.

“Sesiapa saja boleh jadi calon suami saya. Asalkan dia seorang yang ikhlas menerima saya dan anak-anak. Cuma, buat masa ini saya selesa dengan kehidupan saya kini,” jelas pelakon drama Spa Q ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2