NUFFNANG ADS

Friday, February 14, 2014

Zara Zya tak lupa diri


Pemilik nama sebenar Zainurul Razia Mohd. Zainuddin itu secara tiba-tiba meraih populariti menggunung.

Ia tercetus selepas kemunculannya pada tahun lepas menerusi drama bersiri Love You Mr. Arrogant yang berjaya meraih jumlah penonton mencecah 4.6 juta orang.

Biarpun dia kini sudah meniti tali populariti, Zara, 29, bagaimanapun merasakan dirinya masih belum layak untuk bergelar pelakon popular.

Malah, dia mengakui, dirinya boleh dikatakan masih terlalu mentah dalam dunia lakonan jika hendak dibandingkan dengan pelakon-pelakon lain yang sudah lama berkecimpung dalam industri lakonan tanah air.

Biarpun merendah diri, namun keupayaan Zara menggondol trofi Anugerah Meletop Era 2014 baru-baru ini menerusi kategori Top Top Meletop Era, akhirnya membuktikan dirinya kini sudah mula mendapat tempat dan dikenali ramai.

Namun, kejayaan tersebut tidak dapat memadamkan perasaan takut daripada muncul dalam hati pelakon berkulit sawo matang itu,

Malah, Zara bimbang impak daripada kenaikan mendadak popularitinya dalam masa terdekat ini akan menyebabkan dirinya dipandang sebagai seorang artis yang sombong.

"Saya tidak pernah meletakkan bayaran yang tinggi ataupun demand jika saya dirisik oleh mana-mana syarikat produksi.

"Bagi saya, cukuplah sekadar bayaran yang diterima setimpal dengan usaha yang ditaburkan, itu pun sudah sangat memadai bagi saya.

"Walaupun kini saya diterima oleh peminat, saya menganggap ia satu penghargaan kepada saya untuk terus berusaha keras dan memberi yang terbaik kepada peminat," ujarnya yang sudah menapak lima tahun dalam bidang lakonan.

Pada majlis anugerah yang julung-julung kalinya dianjurkan itu berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil, Kuala Lumpur pada Sabtu lalu, Zara turut berjaya memenangi kategori Artis Baru Meletop menewaskan Azhael AF 2013, Faizul AF 2013, Syafiq Kyle dan Risteena Munim.

Dua kemenangan tersebut sekali gus membolehkan Zara membawa pulang wang keseluruhan berjumlah RM15,000 berserta trofi sumbangan Astro.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2