NUFFNANG ADS

Friday, February 7, 2014

Syamsul-Sarah nikah 8 Mac

PASANGAN selebriti, Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana, bakal melangsungkan pernikahan pada 8 Mac ini. Berita baik ini disahkan oleh ibu Syamsul, Datin Patimah Ismail menerusi sebuah portal berita.

Menurut Patimah, majlis pernikahan Syamsul dan Puteri Sarah bakal berlangsung di Masjid Sri Damansara pada jam 10 pagi.

Pada malamnya pula, pasangan ini akan diraikan dalam satu majlis resepsi oleh pihak perempuan di Pusat Konvensyen Setia City, Shah Alam, yang bertemakan Islamic Arabian Night.

“Syamsul sendiri yang berhajat untuk mengadakan majlis perkahwinan dengan tema itu kerana ingin memakai jubah pada hari bahagianya dan berharap semua perkara akan berjalan lancar,” katanya.

Sementara itu, Datuk Yusof Haslam yang dihubungi Zass memberitahu, segala urusan perkahwinan anaknya itu diserahkan kepada isterinya dan beliau berharap segalanya akan berjalan lancar.

"Soal perkahwinan mereka, Datin (Patimah) yang lebih tahu. Saya serahkan segalanya kepada dia. Saya hanya memantau dan mengharapkan yang terbaik untuk majlis perkahwinan anak-anak kami," kata Yusof.

Dalam pada itu, majlis resepsi sebelah pengantin lelaki pula akan diadakan pada 18 April depan, di Dewan Perdana Felda, pada jam 8 malam.

Selain Syamsul dan Sarah, majlis resepsi itu turut sama meraikan adik Syamsul, Syafiq dan pasangannya, Aiesyah, yang akan melangsungkan perkahwinan pada 5 April depan.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2