NUFFNANG ADS

Wednesday, February 5, 2014

Hidung baru Ajai bernilai RM28,000

Wajah terbaru Ajai

Komposer dan penyanyi Ajai mengejutkan banyak pihak. Bukan sahaja tampak lebih muda dengan badannya yang semakin sasa, bahkan hidungnya yang berubah semakin mancung turut meraih perhatian.

Bertemu dalam satu sesi fotografi bersama Kosmo! baru-baru ini, penulis mengamati wajah lelaki yang bakal berusia 40 tahun pada 15 Mac depan ini.

Memang benar, wajah Ajai atau nama sebenarnya, Mohd. Faizal Maas semakin berubah, jika sekali imbas pasti ada yang tidak mengenalinya selain fesyennya yang mengikut trend terkini.

Bakal tampil dengan album kompilasi Republik Ajai dan kini popular dengan lagu Aduh, Ajai tidak melatah mahupun marah apabila diajukan soalan berhubung perubahan imej secara mendadak itu.

Kata Ajai, dia mempunyai sebab yang kukuh untuk mengubah imej dan membedah hidungnya dengan kos RM28,000.

" Memang benar saya menjalani pembedahan menukar batang hidung tetapi bukan untuk kecantikan, sebaliknya keputusan itu diambil selepas tiada jalan penyelesaian terhadap masalah sinus yang saya hadapi.

Mengapakah anda mengambil keputusan drastik untuk membedah hidung?

" Sebenarnya sudah berbelas tahun saya menghadapi masalah sinus dan ia semakin kritikal sejak kebelakangan ini. Puncaknya, suatu hari apabila saya bangun daripada tidur saya dapati telinga sebelah kiri saya tidak boleh mendengar apa-apa.

Jadi, saya terus buat pemeriksaan di hospital dan doktor mengesyorkan untuk saya jalani pembedahan hidung supaya masalah yang sama tidak berulang.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2