NUFFNANG ADS

Wednesday, February 19, 2014

Suhaila Dakwa Jimmy Tak Mampu Jaga Anak

Bekas isteri kepada pengacara dan penyampai radio, Jimmy Shanley, Nur Suhaila Eliani Suhaimy, memberitahu mahkamah bahawa bekas suaminya itu tidak mampu menjaga anak mereka dengan baik dalam prosiding yang dijalankan di hadapan Hakim Syarie Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam,  Mawardi Che Mat.

Zahra Rania Shanley, 3, yang masih terlalu muda menjadikan hak bermalam tidak sesuai diberikan kepada bekas suaminya di samping bimbang anaknya trauma jika tidak dapat menyesuaikan diri dengan persekitaran baru.

“Dia pernah dimasukkan ke hospital gara-gara penyakit yang dihadapi sejak Oktober 2012,” ujar Nur Suhaila Eliani memberitahu mahkamah, anaknya turut mengidap penyakit Bronchiolitis iaitu penyakit yang menyebabkannya demam, batuk, selesema dan sesak nafas.

Dalam pada itu, Suhaila turut mempersoalkan cara bekas suaminya meluangkan masa memandangkan lelaki itu bekerja di stesen radio UFM pada setiap Rabu dan Khamis bermula jam 6 hingga 10 pagi.

Pun begitu, Suhaila tidak menafikan hak Jimmy melawat dan bersama- sama anak mereka pada masa yang dipersetujui iaitu 10 pagi sehingga 6 petang.

Prosiding dijalankan di hadapan Hakim Syarie Mahkamah Tinggi Syariah, Mawardi Che Mat ditangguh sehingga 21 Mei depan.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2