NUFFNANG ADS

Sunday, February 9, 2014

Emma, Zizan jawab isu bersekedudukan ?


Reda dengan gosip bercium dalam kapal terbang sekitar bulan Januari lalu, terkini timbul pula gosip yang mendakwa Zizan Razak dan Emma Maembong bersekedudukan.

Gosip berkenaan mula tersebar selepas sebuah portal hiburan yang mendakwa menerima sepucuk surat daripada jiran Zizan yang mendedahkan pengacara popular itu tinggal serumah dengan pelakon jelita tersebut.

Walaupun si pengirim surat itu tidak menyatakan nama kedua-duanya, namun ramai yang meneka mereka ialah Zizan dan Emma.

" Saya terkejut kenapa jiran saya buat macam itu. Kenapa beritahu kepada portal. Kenapa tidak tegur saya sendiri. Baru habis kes bercumbu, kini timbul pula gosip bersekedudukan pula. Tidak habis-habis!

Adakah benar seperti apa yang didakwa jiran Zizan itu?

Saya kenal jiran saya. Jiran mesra dengan saya. Saya juga tidak rasa jiran saya buat macam itu. Saya mengakui Emma pernah datang rumah tetapi ketika ibu dan abang saya ada. Mana mungkin (Emma datang) ketika orang lain tidak ada di rumah saya. Kami tidak akan buat seperti itu (bersekedudukan), sebab saya dan dia dikenali umum.

Apakah perasaan Zizan apabila satu persatu cerita tidak baik mengenai kalian timbul?

Saya sudah tidak tahu hendak cakap apa. Kalau betul hendak tegur kenapa tulis macam itu. Kenapa hendak hantar kepada portal? Pada saya, kalau niat macam itu memang hendak jatuhkan saya.

Cara dia tulis macam islamik tetapi kalau dia betul-betul islamik, jika mahu tegur (tentang sesuatu), lebih baik secara berbisik berbanding didedahkan kepada orang lain. Sebaliknya, dia menyebarkannya pula. Datanglah tegur saya secara profesional.

Saya tidak tipu bahawa memang Emma ada datang (ke rumah). Saya juga ada datang ke rumah Emma tetapi keluarga masing-masing ada ketika itu.

Jangan buat macam ini. Kalau betul kami buat begitu, pasti kami akan coverline (berselindung). Ini pada siang hari pula. Tak logik saya buat macam itu.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2