NUFFNANG ADS

Wednesday, May 1, 2013

Rabbani tunda konsert demi PRU13

Azadan Abdul Aziz

KONSERT Malam Kemuncak 5 Negara: Rebuild Gaza For A Nation yang sepatutnya berlangsung pada 1 Mei ditunda ke tarikh baru iaitu 8 Jun bagi memberi laluan kepada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU 13).

Wakil penganjur yang juga ahli kumpulan Rabbani, Azadan Abdul Aziz berkata, konsert yang membabitkan ramai artis, tokoh dan pihak lain itu terpaksa ditunda berikutan tarikh asal yang hampir dengan pilihan raya.

Katanya, lokasi konsert juga bertukar daripada Stadium Malawati Shah Alam ke Space U 8 Mall, Shah Alam, namun karnival jualan  tetap diadakan bermula 3 hingga 8 Jun.

“Diharapkan dengan tarikh baru ini memberi peluang kepada mereka yang terbabit memberikan tumpuan kepada pilihan raya yang semakin hampir,” kata Azadan.

Menurutnya, sebelum acara kemuncak itu, penganjur  mengadakan pelbagai acara antaranya, Makan Malam Amal Hospital For Gaza dan Konsert Prelude Rebuild Gaza For A Nation, di Alor Setar, Kedah.

"Konsert ini baru sahaja selesai menerima sokongan daripada ramai artis termasuk Saujana, Mawi, Herman Tino, Nash, Mawleed, Nowseeheart, Fine dan Rabbani.

"Program ini dimeriahkan lagi dengan tayangan secara langsung rancangan Realiti bagi mengajak penonton melihat lebih dekat usaha Pembangunan Semula Gaza," katanya.

Untuk mengetahui maklumat lanjut, layari www.facebook.com/mapim dan www.mapim2u.com.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2