NUFFNANG ADS

Sunday, September 15, 2013

Shaheizy Sam keluar single


DI mana sahaja aktor Shaheizy Sam berada, pasti dirinya tidak terlepas daripada peminat yang datang untuk bergambar. Namun, apa yang membuatkan peminat suka akan dirinya ialah kerana Shaheizy Sam atau lebih mesra disapa sebagai Sam, pasti akan berusaha melayan setiap kerenah peminat.

Baru-baru ini, Sam telah menyertai kempen Nescafe Cans, On The Life. Ia memberi peluang kepada peminat untuk menghantar lirik kepada Nescafe dan dinyanyikan oleh Sam sendiri. Sidang akhbar yang telah diadakan di The Bee, Publika, Solaris Dutamas, Kuala Lumpur itu menyaksikan Sam telah menyampaikan sebuah lagu.

Namun, sebelum ini, ramai tahu Sam pernah mengeluarkan kenyataan bahawa dia belum bersedia untuk menyanyi. Bagaimanapun demi menunaikan permintaan peminat, Sam bakal muncul dengan sebuah single.

“Sebelum ini bukannya Sam tidak mahu menyanyi, mungkin perkara itu terjadi kerana ia merupakan tindak balas saya ketika itu. Tetapi sebenarnya, bila buka sejarah, saya memang gemar menyanyi sejak kecil lagi.

“Pada waktu itu, saya sedang lepak sambil menyanyi di set penggambaran. Seorang rakan merakam aksi saya secara senyap-senyap dan memuatnaik di dalam laman sosial Facebook.

“Bila telah berada dalam Facebook, banyak komen positif yang meminta saya menyanyi. Saya fikir ramai yang tidak tahu saya masuk ke dalam industri hiburan menerusi bidang nyanyian. Rupa-rupanya, tanpa saya sedari ramai yang tahu sejarah saya,” ungkap Sam yang pernah menganggotai kumpulan M.O.B.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2