NUFFNANG ADS

Thursday, October 17, 2013

Serina sibuk mengendalikan empat perniagaan

Serina Redzuawa bersama suami dan anak-anaknya.

Wanita ini 10 tahun yang lalu dan sekarang, banyak perbezaannya. Jika dulu, dia sama seperti remaja lain yang memburu cita-cita menjadi anak seni. Kini ibu kepada dua cahaya mata itu mampu berbangga dengan empat perniagaan hasil usahanya sendiri.

Justeru, kesibukan mengendalikan empat perniagaan itu menjadi sebab mengapa wajahnya semakin jarang dapat kita tatap di kaca televisyen dan layar perak.
Meskipun lakonan dan pengacaraan bukan lagi tumpuan utamanya sekarang, namun kecintaannya terhadap seni belum sedia dilepaskan.

Dalam kesibukan mengendalikan keluarga dan perniagaannya, Serina Redzuawan, 30, masih aktif berkarya.

“Kali terakhir saya ‘shooting’ bulan April lalu. Terus-terang, memang rindu hendak masuk set penggambaran tetapi saya terlalu sibuk untuk berbuat demikian. Kalau boleh saya benarkan diri saya untuk terbabit pun, bukanlah untuk tempoh penggambaran yang lama. Jika masa tidak panjang bolehlah dipertimbangkan.

“Perniagaan yang saya usahakan iaitu Cosway Farmasi, Restoran Char Koay Teow Simply Delicious bersama sahabat saya, Anggun Serina dan produski YKS Film Makers Sdn Bhd memerlukan komitmen dan perhatian yang tinggi daripada saya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2