NUFFNANG ADS

Friday, July 20, 2012

Alyah nafi kahwin tahun ini



GOSIP mengenai hubungan istimewa yang terjalin antara penyanyi Alyah atau Noor Hasliah Abu Hassan, 31, dan Datuk Ramli MS, 53, sudah agak lama kedengaran dan kerap diperkatakan peminat. Namun, kedua-duanya tidak pernah mengesahkan status mengenai hubungan tersebut.

Belum reda lagi mengenai gosip tentang percintaan mereka berdua, kini timbul pula cerita lebih menarik apabila kedua-duanya dikatakan bakal melangsungkan perkahwinan pada tahun ini.

Alyah yang ditemui pada majlis rakaman program Irama di Studio NTV7 Glenmarie, Shah Alam, Selangor baru-baru ini terkejut apabila persoalan mengenai perkahwinannya telah diajukan.

" Sebenarnya saya tidak tahu bagaimana kisah tentang perkahwinan saya ini boleh timbul. Sudah tentu saya agak terkejut apabila tiba-tiba dikatakan akan melangsungkan perkahwinan pada tahun ini.

Kalau memang betul saya akan berkahwin pastinya saya tidak akan menyorokkan perkara ini dan akan berkongsi dengan semua orang. Kalau buat benda baik buat apa hendak disorokkan pula.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2