NUFFNANG ADS

Monday, July 9, 2012

Usop Wilcha nafi tinggalkan Hot FM



SEJAK kebelakangan ini, semakin kurang suara Syh8 atau nama sebenarnya Syed Mohamad Asri berkumandang di corong radio stesen radio popular Hot FM, sedangkan itulah rutin hariannya setiap pagi, berceloteh menghiburkan pendengar.

Sangkaan awal mungkin kerana rombakan yang sedang dibuat oleh pihak stesen berkenaan. Bagaimanapun dalam kenyataan rasmi yang dikeluarkan oleh pihak pengurusan radio yang kini menggunakan tagline Muzik Paling Hangat, nama Syh8 tercicir daripada senarai penyampai radio untuk siaran Hot FM AM Krew yang kini hanya tinggal bertiga, Faizal Ismail, Fara Fauzana dan AG.

Mungkinkah Syh8 yang juga popular dengan nama Usop Wilcha disingkirkan daripada stesen radio tersebut, namun jika difikir dengan teliti kontrak Syh8 bersama Hot FM masih berbaki setahun sehingga Jun 2013.

Tidak mahu mengeruhkan keadaan, Syh8, 47, yang mula popular sejak membintangi filem Hantu Kak Limah Balik Rumah menafikan dia telah meninggalkan stesen radio berkenaan, tetapi menyerahkan nasibnya pada pihak pihak pengurusan radio Hot FM.

" Saya masih bersama Hot FM, tidak tinggalkan Hot FM, baki kontrak ada masa setahun lagi. Tidak timbul sebarang isu antara saya dengan Hot FM.Jelas Syh8.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2