NUFFNANG ADS

Friday, July 6, 2012

Kekasih Lufya jejaki Sweden


BINTANG Akademi Fantasia musim keenam, Lutfyah Sheikh Omar atau lebih mesra dikenali sebagai Lufya timbul tenggelam dalam persada industri hiburan tempatan.

Selepas terbabit dalam kontroversi perselisihan faham dengan pelakon siri TV Anak Pontianak, Zarina Anjoulie Lavocah, nama Lufya kembali mendapat perhatian sehinggalah membuatkan Lufya terpanggil untuk ‘menujukan’ single terbaharunya, Doaku, khusus Zarina.

Kini ada cerita terbaharu tentang figura berusia 27 tahun itu. Dia yang ditemui pada pelancaran outlet baharu Ayamazzz Roti Impit di Wisma KFC, Jalan Sultan Ismail Kuala Lumpur baru-baru ini mendedahkan, dia kini sedang dalam proses mengenali seorang jejaka yang menetap di Sweden.

Menurut Lufya, jejaki itu berdarah campuran Melayu, Arab dan Sweden yang kini menetap di Sweden. Dia sebenarnya membesar di sana sejak kecil dan memang warganegara sana.

" Tapi ada sebahagian keluarganya yang masih menetap di sini (Malaysia). Kami berkenalan kurang daripada setahun lalu.

" Kami dalam proses mengenali hati budi satu sama lain dan hubungan kami pada tahap biasa saja.

Menurutnya lagi, Dia menjalankan perniagaan dan ada bisnes di Kuala Lumpur. Perkenalan kami tidak dirancang dan akhirnya semakin akrab. Hubungan bertambah erat apabila kami selalu berhubung melalui skype. Dia pun selalu datang ke Kuala Lumpur dan sekarang berada di sini untuk urusan keluarga dan bisnes.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2