NUFFNANG ADS

Saturday, July 28, 2012

Erra Fazira mencari ayah kandung

Erra Fazira




“Memang dia pernah bertanya mengenai ayahnya dan sekali-sekala meluahkan rasa rindu,” kata Rahimah Sakol, 76, nenek kepada penyanyi, pelakon dan bekas ratu cantik negara, Erra Fazira atau nama sebenarnya, Fazira Wan Chek, 38.

Beliau mengulas pendedahan Erra mengenai identiti sebenar bapa kandungnya dalam iklan komersial ‘Jalinan Kasih di Aidilfitri’ yang akan ke udara secara eksklusif di Astro pada minggu terakhir Ramadan.

Program berkenaan turut mengisahkan apa berlaku dalam hubungan dua beranak itu, sekali gus menjawab teka-teki ramai yang ingin mengetahui status bapa kandung Erra selepas pelbagai kontroversi dan dakwaan dibuat pihak tertentu.
Nenek Erra, Rahimah Sakol.

Dalam program itu, Erra mendedahkan bapa kandungnya, Wan Chek sebenarnya adalah jirannya di kampung yang dipanggil Along tetapi dia hanya mengetahui perkara berkenaan ketika berusia lapan tahun apabila bapanya meninggal dunia dalam nahas jalan raya. Sebelum itu ibunya, Azizah Zaik mendakwa Wan Chek sudah mati.

Menurut Rahimah, Erra ketika zaman kanak-kanaknya sering ke rumah lelaki berkenaan, namun kunjungan itu biasanya tidak lama.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2