NUFFNANG ADS

Friday, October 19, 2012

Kesebukan Dr Fazley, tetap bersama keluarga


Keluarga adalah segala-galanya buat Fazley.



Kejayaan menerusi program masakan, MasterChef Selebriti Malaysia musim pertama, cabang kerjaya, Datuk Dr Fazley Yaacob semakin bertambah.

Jika sebelum ini beliau lebih dikenali sebagai penyanyi, pelakon dan perunding motivasi terkenal tempatan, namun kini, langkahnya mula dilebarkan ke dapur sebagai chef selebriti.

Tidak mendabik dada dengan gelaran juara, malah bagi Fazley, 34, gelaran itu bukanlah sekadar sandaran untuk dibanggakan kerana di sebalik kejayaan itu, banyak perkara yang harus digalas.

Walaupun tugas semakin mencemburui masa yang ada untuk bersama keluarga tercinta, namun kepadatan jadual tidak mampu mengubah caranya sebagai ketua keluarga.

Family First! Itulah prinsip yang sentiasa dipegang oleh pelantun lagu, Asmara Ini. Baginya, walau sesibuk mana sekalipun, keluarga tetap menjadi keutamaan.

"Saya tidak betah untuk hidup tanpa anak-anak dan isteri. Sejak dahulu lagi, saya memang tak boleh berjauhan dengan mereka.

"Lagipun, mereka sangat rapat dengan saya. Malah, anak-anak saling mencemburui jika saya mendukung salah seorang daripada mereka. Saya pernah dukung ketiga-tiga anak saya.

"Walaupun sibuk, saya akan memastikan ruang untuk bersama mereka tetap ada. Contohnya, kalau saya perlu bekerja di luar kawasan, saya akan menghabiskan masa sehari sebelum berangkat. Saya akan mandi dan tidurkan mereka," kata bapa kepada tiga cahaya mata, Ahmad Fariedz, 4, Ahmad Fieradz, 2 tahun 7 bulan dan Ahmad Fierudz, setahun.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2