NUFFNANG ADS

Tuesday, October 16, 2012

Wajah Terbaru Raja Emma


Beberapa tahun menyepikan diri akhirnya kini Raja Ema kembali ke persada seni tanah air. Untuk kemunculannya yang terbaharu, NONA diberi peluang secara eksklusif untuk berkongsi ceritera terkini artis yang semakin cantik dan langsing ini.

Berbunga-bunga hati Editor kami, Kiffy Razak tatkala penulis menyampaikan perkhabaran bahawa Raja Ema sudi untuk berkongsi kisah terbaharunya untuk edisi kali ini.

Maklumlah, sebelum ini beberapa kali beliau cuba untuk mendapatkannya namun sukar. Kini, peluang yang ada dimanfaatkan sebaik-baiknya demi memberikan hasil yang terbaik buat pembaca setia NONA khususnya para peminat Raja Ema. Sudah pasti anda begitu merinduinya. NONA menampilkan Raja Ema yang lebih segar dan elegan.

Seiring dengan perubahan waktu, begitulah jua yang dialami oleh Raja Ema. Sedar tak sedar usianya kini sudah pun mencecah 44 tahun. Saat pertama kali bersua dengannya, penulis terpegun seketika. Terdetik di hati penulis, cantiknya dia! Bersih dan mulus kulit walau tanpa secalit solekan pun di wajah.

Tampil ringkas dengan potongan rambut pendek menyerlahkan lagi seri wajahnya yang tidak dimamah usia. Lenggok suaranya yang manja tetap tidak berubah. Sama seperti dahulu. Senyum dan gelak tawanya sentiasa menghiburkan. Barangkali itulah antara rahsia awet mudanya yang sentiasa ceria. Ternyata, aura Raja Ema masih lagi menyinar sehingga ke saat ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2