NUFFNANG ADS

Monday, October 1, 2012

Zain punya bakat terpendam


PELAKON kacukan, Zain Saidin mengakui akan lebih serius dalam bidang nyanyian jika single pertamanya yang bakal keluar tidak lama lagi mendapat sambutan daripada pendengar.

Mungkin ramai yang tidak mengetahui pelakon yang berusia 28 tahun ini sebenarnya memiliki bakat terpendam dalam bidang nyanyian.

"Sejak kecil saya memang sukakan bidang nyanyian berbanding lakonan. Disebabkan rezeki dalam bidang lakonan lebih menyebelahi saya, saya mengambil keputusan untuk bermula sebagai seorang pelakon.

"Mungkin sekarang sudah tiba masanya saya mengambil peluang yang ada untuk memulakan bidang nyanyian. Sekarang saya sedang sibuk mempromosikan single pertama, 'Transformasi' dan Insya-ALLAH ia bakal dimainkan di stesen radio tempatan," katanya yang memilih genre rap sebagai muzik kegemarannya.

Tambah Zain, single sulungnya itu juga akan dimuatkan dalam drama ‘Evolusi KL Drift: The Series’ yang turut dilakonkan olehnya bersama barisan pelakon hebat seperti Syamsul Yusof, Puteri Sarah Liyana dan Aaron Aziz.

Drama bersiri itu bakal bersiaran di TV2 mulai 4 Oktober ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2