NUFFNANG ADS

Wednesday, October 3, 2012

Wawa Zainal semakin rancak berkarier


WAWA Zainal bukanlah nama asing dalam industri seni lakonan tempatan.

Meski pun baru dua tahun menapak dalam industri ini, namun dia sering mendapat perhatian pengarah dan penerbit untuk membintangi karya mereka.
Bernaung di bawah produksi MIG Productions Sdn Bhd (MIG), gadis kelahiran Lahad Datu, Sabah ini, mengakui kariernya kini semakin berkembang baik.

“Alhamdulillah, saya gembira sangat kerana walaupun masih baru dalam bidang ini, pengarah dan penerbit telah memberi kepercayaan kepada saya untuk bekerja dengan mereka.

“Bagi saya, rezeki yang datang tidak harus disia-siakan dan sebab itulah saya menerima apa sahaja tawaran.

“Walaupun watak dan skrip yang diberikan ringan, saya perlu ingat, sebagai pendatang baru yang masih hijau dalam bidang ini saya tidak boleh memilih. Dari sinilah orang akan menilai sejauh mana kemampuan saya,” kata Wawa yang mengagumi lakonan Elly Suriati.

Berkongsi perasaannya mengenai watak simple yang sering diberikan kepadanya, Wawa menjelaskan, semua itu tidak menjadi masalah baginya.

“Bukan mudah untuk mencipta nama memandangkan saya masih di peringkat awal, masih banyak yang perlu saya lakukan untuk mendapat watak lebih mencabar.

“Lagi pun, dalam tempoh dua tahun ini, apa sahaja watak yang diterima adalah satu sesi pembelajaran bagi saya,” jelas pelakon yang mula dikenali menerusi drama bersiri Ana Lulu ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2