NUFFNANG ADS

Saturday, October 20, 2012

Nabila Huda: Kontroversi satu pengajaran


Nama Nabila Huda menjadi tarikan kerana kontroversinya berpakaian seksi semasa Anugerah Blockbuster. Tidak lari dari kesilapan, Nabila atau mesra di sapa Abil tampil dengan kenyataan demi kenyataan di dada akhbar.

Kemudian, Nabila mengambil pendekatan mendiamkan diri bagi mengelakkan kontroversi itu terus berlanjutan.

Bagaimanapun, kehadiran Nabila pada sidang media Anugerah Skrin 2012, Rabu lalu, ibu kepada Keisha Laila ini sekali lagi menjadi perhatian umum. Malah, tidak kurang juga ada secara sinis bertanya, adakah Nabila bakal berpakaian seksi pada majlis anugerah berkenaan yang berlangsung pada 9 November ini.

“Saya bukannya bodoh untuk mengulang kesilapan yang sama berkali-kali. Selepas ditegur oleh ramai pihak dan papa sendiri, tentulah saya akan memastikan pakaian saya lebih sesuai pada majlis berkenaan.

“Bagaimanapun, saya belum tahu lagi fesyen apa yang akan saya gayakan kelak. Bagi mengetahui hasilnya, sama-samalah kita tunggu majlis tersebut nanti,” jelasnya.

Nabila berkata, perkara tersebut sepatutnya tidak seharusnya digembar-gemburkan kerana apa yang berlaku pada malam berkenaan (Anugerah Blockbuster) hanyalah perkara kecil.

“Bila sesuatu perkara kecil digembar-gemburkan, maka ia akan jadi isu yang besar. Seterusnya bila ia dikontroversikan, maka kontroversilah perkara itu jadinya. Tapi saya okay sahaja dan saya akan pastikan perkara seumpama itu (berpakaian seksi) tidak akan berulang lagi.

“Saya tak tertekan langsung dengan apa yang berlaku sebab saya faham itu kerja masing-masing. Pada saya, asalkan orang tak kacau periuk nasi saya, cukup. Kalau ganggu periuk nasi saya, saya akan ambil serius tentang perkara itu,” katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2