NUFFNANG ADS

Saturday, March 20, 2010

Pelakon Kacak Azizan Nin Berkahwin




KUALA LUMPUR: - Pelakon kacak Azizan Nin 36, telah bernikah dengan pilihan hatinya Fazilah Hani Harun (30) pada majlis yang dilangsungkan di Masjid Negara di sini.

Dengan sekali lafaz, Zizan sah bergelar suami kepada Hani, personaliti bertudung yang juga wartawan penyiaran dan penyampai berita Bahasa Malaysia Edisi 7 di saluran ntv7.

Dengan berwalikan bapanya, Datuk Harun Hashim di hadapan Pendaftar Perkahwinan Jabatan Agama Islam, Wilayah Persekutuan, Abdullah Hashim. Pada majlis pernikahan yang dihadiri 150 tetamu membabitkan keluarga terdekat kedua-dua pihak.

Pada majlis itu, pengantin lelaki menyerahkan mas kahwin RM651 kepada pihak perempuan serta tujuh dulang hantaran iaitu sebentuk cincin berlian, beg tangan jenama Gucci, kasut Jimmy Choo, alat solek jenama Mac, telekung, sejadah dan sirih junjung.

Manakala, pihak perempuan membalas dengan sembilan dulang mengandungi sebentuk cincin berlian, senaskhah al-Quran, set wangian, sejadah, kasut, tali pinggang dan dompet (jenama Gucci), kemeja, barangan penjagaan badan Lab Series, manisan dan kurma.

Bagaimanapun, pasangan ini sepakat merahsiakan jumlah wang hantaran kerana hanya untuk pengetahuan keluarga masing-masing.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2