NUFFNANG ADS

Sunday, February 19, 2012

"Semuanya akan saya dedahkan di mahkamah.." - Jimmy

Jimmy Shanley



" Bila dah masuk mahkamah biarlah saya cakap dalam mahkamah sahaja, bukan di luar," tegas Jimmy Shanley ketika diminta mengulas mengenai kemelut yang melanda rumah tangganya.

Media minggu lalu ada menyebut tuntutan tebus talak itu, kononnya Jimmy meminta agar dipulangkan kembali wang hantaran selain menuntut hak penjagaan anak perempuan mereka.

"Bukan saya yang menghebahkan cerita tu. Saya pun tak tahu macam mana cerita tu boleh keluar. Apa yang penting, saya tak mahu mengulas lanjut mengenai perkara itu.

"Kalau saya ulas, esok lusa adalah jawapan lain keluar dalam suratkhabar. Tak habis-habis berbalas kenyataan. Padahal kes dah masuk mahkamah. Kalau nak tahu apa kesudahannya, datanglah mahkamah pada 23 Februari ni.

"Semuanya akan saya dedahkan dalam mahkamah. Kalau melibatkan sebarang tuntutan semuanya diuruskan oleh peguam saya. Kalau nak tahu apa-apa yang saya tuntut kenalah tunggu mahkamah bersidang nanti.

"Kalau tak puas hati atau apa sahaja perasaan boleh cakap dalam mahkamah. Jangan nak kecoh-kecoh," kata Jimmy lagi.

Kemelut yang melanda Jimmy masih tidak berkesudahan. Pendedahan demi pendedahan yang dibuat oleh Jimmy dalam perbicaraan sebelum ini memang cukup panas dan menarik perhatian ramai.

Ramai yang percaya Jimmy cukup kuat untuk menghadapi masalah yang begitu besar apatah lagi ada kalanya kebenaran itu mencalar maruah mereka berdua.

"Masalah saya ni tak besar mana kalau nak dibandingkan dengan masalah orang lain. Apapun sejadah juga yang menjadi peneman saya bila dalam keadaan begini.

"Sesusah-susah saya menghadapi masalah, saya masih lagi boleh beli itu ini, boleh pergi umrah dan buat macam-macam. Ada orang yang lebih berat ujian sampai saya sendiri tak sanggup nak lihat.

"Sebab itu saya anggap kemelut yang melanda saya ni tak besar mana. Saya harungi sahaja ujian yang diberi. Saya reda sebab itu membuatkan saya lebih tabah," ujarnya lagi.

Saat ditanya, apakah kes mahkamah ini memberikan kesan kepada kerjayanya, Jimmy menegaskan dia tidak mencampur aduk antara kerjaya dan masalah peribadi.

Dia yang masih bergelar Wajah Eksklusif Astro itu bersyukur kerana masih lagi diberi kepercayaan oleh pihak pengurusan untuk mengendalikan rancangan baru yang sedang dalam perancangan.

"Alhamdulillah pihak pengurusan faham dan tahu apa yang berlaku. Mereka menyokong kerjaya seni saya dan itu cukup bermakna buat saya. Rezeki pun tak putus-putus asalkan kita berusaha dan bersyukur dengan apa yang ada," kata Jimmy.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2