NUFFNANG ADS

Sunday, March 20, 2011

Danny bertunang lepas 3 bulan berkenalan

Danny memerhatikan ibunya, Shamsiah Siragu, menyarung cincin pertunangan ke jari Lin.



KAMPAR: Keserasian dimiliki seperti sudah bertahun berhubungan biarpun tidak sampai tiga bulan perkenalan menjadi faktor pelakon, pengacara dan penyanyi, Danny X-Factor, mengikat tali pertunangan dengan gadis pilihannya, Saidatul Fazlin Zakaria, 25, yang bertugas sebagai pramugari syarikat penerbangan Air Asia.

Majlis selamat dilangsungkan di rumah Saidatul Fazlin di Kampung Tersusun, Tronoh Mines, dekat sini, petang semalam.

Kedua-dua bakal pengantin yang segak dan anggun mengenakan busana tradisional berwarna perak bercampur kelabu, bertukar-tukar hantaran lima berbalas tujuh dulang.

Majlis pertunangan dibuat secara tertutup dan hanya dihadiri ahli keluarga kedua-dua pihak serta rakan dan kenalan terdekat.

Danny atau nama sebenarnya Mohd Khardanie Anwar, 31, yang berasal dari Kelantan ketika ditemui, berkata walaupun usia perkenalan mereka belum sampai tiga bulan, hubungan Saidatul Fazlin atau lebih manja dengan panggilan Lin, dengan dirinya begitu rapat.

“Gerak hati dan naluri saya kuat mengatakan bahawa Lin adalah jodoh yang dicari selama ini. Tanpa berlengah-lengah, saya melamarnya sebelum memaklumkan hasrat saya kepada keluarga saya untuk terus mengikat pertunangan,” katanya.

Danny berkata, mereka sepakat untuk mengikat tali pertunangan selama enam bulan dan mahu terus menaiki jinjang pelamin selepas Aidilfitri ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2