NUFFNANG ADS

Wednesday, March 23, 2011

Erra: ‘Kami idam anak kedua’



KUALA LUMPUR: “Kami bersedia menimang cahaya mata kedua,” jelas pelakon Fazira Wan Cheek atau Erra Fazira, 36 sewaktu ditemui di majlis pengumuman hadiah berupa barang kemas untuk pemenang Bintang Paling Popular, Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 (ABPBH 2010) tajaan Refflesia Pearl Centre, di sini, semalam.

Kenyataan itu sekali gus menafikan desas-desus mengatakan rumah tangganya kini sedang bergolak dan dia serta suaminya Engku Emran Engku Zainal Abidin tidak lagi tinggal sebumbung.

Erra berkata, dia terkejut kerana pertama kali mengetahui perkara terbabit dan sebelum itu ada wakil media daripada portal hiburan meminta komennya apabila Engku Emran didakwa sedang menjalin hubungan dengan wanita lain.

“Perkara itu tidak benar. Saya tidak berdalih atau cuba menyembunyikan perkara sebenar. Kelakar pun ada bila mendengar perkara ini. Bagaimanapun saya melihat cerita ini disebarkan sebagai satu ‘trend’. Maklumlah sewaktu belum berkahwin orang sibuk nak kahwinkan saya. Selepas itu sibuk tanya bila hendak beranak, dan sekarang bila sudah ada semuanya mereka sibuk bertanya bila hendak berpisah,” katanya.

Tambahnya gosip itu juga pernah dikaitkan dengan beberapa artis popular lain seperti, Ziana Zain dan Siti Nurhaliza. Bagi Erra, mungkin sekarang gilirannya untuk dicuit dengan cerita negatif itu.

“Biasanya saya tidak ambil pusing apabila cerita begini tersebar kerana saya dan suami tahu apa sebenarnya yang berlaku. Saya juga jarang membawa gosip pulang ke rumah untuk diceritakan atau meminta pengesahan kerana ia sangat tidak sihat untuk rumah tangga kami.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2