NUFFNANG ADS

Monday, October 31, 2011

Cinta Johan dan Izreen retak kerana Fasha Sandha ??

Johan dan Izreen.



PERTEMUAN yang diaturkan dalam satu sesi fotografi baru-baru ini secara kebetulan telah mempertemukan dua bintang baru Izreen Azminda Aznam, 26, dan Johan Ariff Asaari, 25 yang mana mereka kini dilanda kontroversi cinta membabitkan aktres Fasha Sandha.

Hubungan mesra dan foto-foto berdua Johan dan gandingannya dalam drama popular Cinta Elysa, aktres terkenal Fasha Sandha didakwa menjadi punca hubungan cinta Johan dan Izreen retak.

Enggan sebenarnya untuk digandingkan bersama dalam foto pada mulanya, namun atas dasar profesional, kedua-dua mereka akhirnya bersetuju untuk memenuhi permintaan Kosmo! meskipun air muka kedua-duanya jelas membuktikan hubungan dingin antara mereka.

Tidak banyak berbicara ketika sesi fotografi berlangsung di Saloma Bistro, Kuala Lumpur baru-baru ini, baik Izreen mahupun Johan tidak mahu konflik yang berlaku antara mereka dipanjangkan kerana mereka sedar industri hiburan tempatan tidak sebesar mana.

Izreen ternyata tetap dengan pendiriannya yang mendakwa dia dan Johan merupakan pasangan kekasih sejak bulan Mei tahun ini.

Sebaliknya pula dengan Johan yang sehingga kini, tidak mengaku pernah bercinta dengan Izreen tetapi hanya mengaku mereka sekadar teman rapat.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2