NUFFNANG ADS

Tuesday, October 4, 2011

Rumah tangga Ning Baizura gegar ??



Penyanyi dan pelakon popular, Ning Baizura Sheikh Hamzah atau Ning Baizura, 35, menafikan berita rumah tangga dibina hampir empat tahun lalu sedang bergolak gara-gara orang ketiga.

Sebelum ini beberapa laman blog dan akhbar menerusi ruangan gosip melaporkan suami Ning, Omar Sharif Christopher Layton Dalton (Omar), menjalin hubungan skandal dengan perempuan Cina, yang juga dikatakan setiausahanya.

Ditemui pada majlis ramah mesra di kediaman pelakon dan pengarah, Erma Fatima di Taman Melawati, di sini, semalam, Ning mengakui tahu akan berita yang disiarkan selepas pulang daripada bercuti panjang di London, Britain.

“Saya terkejut apabila ada rakan bertanya kepada saya sendiri mengenai berita disebarkan. Perkara itu tidak benar dan Omar tidak pernah mempunyai hubungan dengan mana-mana perempuan,” katanya.

Jelas Ning lagi, kenyataan mengatakan Omar menjalinkan hubungan dengan perempuan Cina yang juga setiausahanya juga tidak benar kerana suaminya sudah lama berhenti kerja dan kini menguruskan kerjaya seninya sepenuh masa.

“Mana mungkin rumah tangga kami sedang bergolak sedangkan saya dan Omar bahagia. Kami baru saja pulang bercuti panjang dan menyambut Aidilfitri bersama anak di London,” katanya.

Sementara itu, Omar yang turut hadir bersama Ning pada majlis terbabit mengakui terkejut dengan berita yang disebarkan dan percaya ia ditimbulkan dengan niat tidak baik.

“Saya sendiri keliru, bagaimana cerita itu boleh tersebar kerana saya sentiasa berada di sisi Ning, terutama selepas saya menguruskan kerjaya seninya sepenuh masa.

“Kalau ada yang mengatakan melihat saya dengan perempuan Cina, baru-baru ini, sudah tentu tidak benar kerana sebelum Ramadan lagi saya sudah bersama Ning bercuti ke Las Vegas, kemudian ke London untuk melawat keluarga saya di sana hampir sebulan. “Kami baru pulang pertengahan September lalu dan tidak dinafikan saya terkejut mendengarnya (gosip) apabila ramai yang bertanya sebaik saja kami sampai ke tanah air,” katanya lagi.

Omar turut menjelaskan, dia tidak pasti dari mana datangnya gosip berkenaan dan apa tujuan ia ditimbulkan. Bagaimanapun, Ning mahupun dirinya tidak melatah dengan berita berkenaan kerana masing-masing tahu kedudukan sebenar apa yang berlaku dalam rumah tangga mereka.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2