NUFFNANG ADS

Wednesday, October 12, 2011

Pian Cecupak Harus mohon maaf

IMBAS: AIDA menunjukkan kenyataan Pian yang mendakwa akan berkahwin dengannya.





“Saya beri Pian seminggu untuk memohon maaf kepada saya dan keluarga Aida, itu pun kalau dia ‘gentleman’ dan masih menganggap saya sebagai kawan baik,” kata bapa tiri model sambilan, Aida Hazira Ahmad Razman, 23, Datuk Mohd Rozi Md Jamil.

Itu nasihat dan tawaran diberikan Mohd Rozi kepada Mohd Rafiq Abdul Rahman, 41, atau Pian Cecupak selepas pelakon terbabit mengeluarkan kenyataan bakal mendirikan rumah tangga bersama Aida tanpa pengetahuan keluarga model itu.

Media semalam melaporkan model itu menafikan merancang mendirikan rumah tangga bersama Pian dan menganggap hubungan mereka hanya sebagai kawan, biarpun sebelum ini Pian pernah membantunya menguruskan rumah sewa dan mendapatkan beberapa peluang menjadi model.

Mohd Rozi ketika ditemui di sini, semalam kesal dengan tindakan Pian dan menganggapnya sebagai mencari publisiti murahan.

“Saya tidak akan menyaman Pian. Cuma saya mahu dia menyesali semua kesalahan dan memohon maaf kepada saya dan keluarga Aida baik secara terbuka atau melalui telefon,” katanya.

Menurut Mohd Rozi, dia mengenali Pian sejak 2008 selepas diperkenalkan seorang kawan dan pernah berurusan dengan Pian ketika menjadi pelakon pada 2008 dan 2009. Antara drama lakonan Mohd Rozi ialah Setulus Kasih Abah dan Cinta Kartika.

“Saya pernah menyelami dunia pelakon dan saya tahu usaha Pian ini mencari publisiti murahan. Kalau mahukan publisiti bukannya dengan mengaibkan orang tetapi dengan mengubah sikap.

“Walaupun Pian melakukan kesalahan, saya tidak berdendam, apa lagi mencari musuh, cuma saya mahu dia tampil memohon maaf,” katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2