NUFFNANG ADS

Saturday, October 1, 2011

Memey mahukan 4 anak



“Jika diizinkan saya mahu empat anak iaitu dua lelaki dan dua perempuan,” kata pelakon sensasi yang baru melangsungkan perkahwinan pada 24 September lalu, Suhaiza Suhaimi atau lebih dikenali sebagai Memey, 23, di sini, semalam.

Menurut Memey, dia dan suami, Nurhakim Zaidon atau Norman Hakim, 32, tiada halangan sekiranya mereka dikurniakan cahaya mata dalam tempoh terdekat.

“Dari dulu saya mahukan empat anak dan berdoa supaya impian ini dimakbulkan Allah SWT, bagaimanapun, kami hanya merancang, tetapi kekuasaan-Nya melebihi segalanya.

“Buat sementara, saya berehat seminggu selepas selesai majlis perkahwinan untuk merehatkan badan kerana letih sejak melakukan persiapan majlis ini sepanjang empat bulan lalu,” katanya.

Menurut Memey, alam rumah tangganya berjalan lancar walaupun dia dan Norman masih dalam proses menyesuaikan diri selepas bergelar pasangan suami isteri.

“Seakan-akan tidak percaya kerana saya sudah menjadi isteri orang dan saya akan sentiasa berusaha untuk memberikan yang terbaik dalam hubungan ini,” katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2