NUFFNANG ADS

Friday, April 9, 2010

Memey Dan Norman Kahwin Julai Ini ??



KUALA LUMPUR: “Abang Norman ada mengajak saya berkahwin Julai ini, tapi saya tak mengambil serius kata-kata itu kerana menganggap dia bergurau,” kata pelakon Suhaiza Suhaimi atau Memey berhubung perkembangan hubungannya dengan pelakon, Norman Hakim.
Memey, 21, berkata Norman, 33, menyatakan hasrat itu ketika mereka buat pertama kali berlakon bersama dalam sebuah telefilem, baru-baru ini.

“Ini kali pertama kami berlakon dalam satu babak sebagai pasangan kekasih, malah sepanjang penggambaran asyik diusik kru.

“Masuk saja set, saya jadi serba tidak kena kerana asyik diusik kru, tapi selepas habis penggambaran, tiba-tiba abang Norman ajak saya berkahwin Julai ini,” katanya yang dihubungi, semalam.

Menurutnya, dia tidak mahu tergesa-gesa berkahwin kerana perkara itu memerlukan perancangan dan perbincangan.

“Kalau ditanya (berkahwin) memang saya sudi, tapi saya tak mahu tergesa-gesa. Kalau boleh tahun depan.

“Sukar untuk saya jelaskan lebih lanjut kerana bab perkahwinan ini lebih elok pihak lelaki yang mulakan,” katanya.

Memey berkata, keluarga Norman ada bertanya bilakah mereka akan melangsungkan perkahwinan, tetapi keluarganya pula menyerahkan keputusan itu di tangan pihak lelaki.

Menurutnya, buat masa sekarang, dia agak sibuk kerana mendapat tawaran berlakon drama 30 episod sempena kejohanan bola sepak Piala Dunia, Jun depan.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2