NUFFNANG ADS

Wednesday, November 24, 2010

Kolaborasi sulung Apek, Nabil, Johan

SAIFUL tidak berhenti berharap filem sulung arahannya, Shh...Dia Datang menjengah pawagam.


SEMUA manusia yang bernafas di dunia ini pasti melakukan kekhilafan. Namun, yang membezakan situasi itu adalah sama ada kesalahan itu disedari serta diinsafi atau sebaliknya.

Sebagai individu yang pernah melakukan kesilapan, Saiful Apek menyedari dia telah tersilap langkah. Justeru, kini cuba merenung jauh ke dalam impak daripada kesilapan yang telah dilakukannya itu yang kini menerjah perjalanan hidupnya.

Jelas, insiden dirinya ditahan kerana disyaki terlibat dengan kes penyalahgunaan dadah pada bulan Jun lalu telah memberi hikmah tersendiri buat dirinya.

Ibarat bayi yang baru dilahirkan, pemilik nama sebenar Mohd. Saifulazam Mohammad Yusoff yang kini mencecah usia 41 tahun itu bangkit semula dengan bertongkatkan sokongan dan penghormatan yang diberikan oleh rakan-rakan dan para peminatnya yang sentiasa bertindak penyuntik semangat buatnya untuk terus berkarya.

Bagi Saiful Apek, bakat melawak yang telah dijadikan karier seninya sejak 16 tahun lalu itu merupakan punca rezeki dan kehidupannya kini.

Sehubungan itu, dia akan terus membawa anugerah Tuhan itu selagi ada hayat dikandung badan.

Dari lubuk hatinya juga, dia masih bersyukur kerana masih diterima walau pernah dihimpit dengan peristiwa hitam yang boleh membuatkan namanya jatuh, malah mungkin terus dilupakan.

Katanya dalam nada penuh kesyukuran, rezeki yang diterima sekarang juga amat menggalakkan dan memberikan dirinya semangat untuk bangkit semula dan menyemarakkan dunia seni lawak tanah air.

“Terima kasih peminat. Saya bersyukur kerana peminat-peminat masih menyokong saya untuk terus berada dalam industri ini.

“Apa yang membuatkan saya terharu sangat kerana masih ada golongan ibu dan bapa yang menyuruh anak mereka bersalaman dengan saya biarpun selepas ‘tragedi’ yang menimpa saya itu.

“Penghormatan yang diberikan itu merupakan trofi buat diri dan semangat untuk saya terus bangun,” luahnya ketika ditemui di pengambaran filem Bujang Terlajak di Restoran Anta Batura, Shah Alam, Selangor baru-baru ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2