NUFFNANG ADS

Tuesday, November 16, 2010

Tidak sorok majlis pertunangan



MEJ vokalis kumpulan Hujan, Noh, sebagai lelaki nakal, yang kerap bertukar kekasih nampaknya bakal berubah apabila dia sendiri mengumumkan secara rasmi telah menjadi tunangan kepada Mizz Nina yang juga seorang penyanyi pada 6 November lalu.

Majlis yang berlangsung secara tertutup di kediaman keluarga Nina di Ampang, Kuala Lumpur itu hanya dihadiri oleh ahli keluarga terdekat kedua-dua belah pihak.

Disoal mengapa menyembunyikan majlis pertunangan mereka, Nina menjawab: “Sebenarnya kami tidak ada sebarang benda yang ingin disorokkan cuma, kami menghormati permintaan kedua ibu bapa kami yang mahukan sebuah majlis kecil, sederhana serta diadakan penuh dengan privasi.

“Sebagai anak kami mahukan mereka gembira dan menuruti permintaan mereka. Dalam majlis pertunangan itu, lebih 50 keluarga terdekat yang hadir termasuk ibu bapa serta keluarga Noh yang datang dari Miri, Sarawak.”

Nina yang ditemui pada sidang akhbar khas di Restoran Seri Melayu, Kuala Lumpur semalam juga memberitahu, majlis pertunangan diadakan sedikit tergesa-gesa kerana kedua-dua ibu bapa mereka mempunyai jadual yang agak padat

“Selepas majlis pertunangan ibu Noh pergi mengerjakan haji dan bapa saya pula pergi ke Jepun atas urusan kerja. Sebab itulah kami mengadakan majlis pertunangan dalam keadaan kecil dan privasi,” ujar Nina yang secara terbuka meminta maaf kerana menyembunyikan pertunangan mereka.

Tidak mahu bertunang dalam tempoh yang lama, mereka menetapkan 1 Julai tahun depan sebagai tarikh pernikahan sempena dengan tarikh hari lahir Nina atau nama sebenarnya Shazrina Azman.

Majlis tersebut akan berlangsung di kediaman keluarga Nina dan secara tertutup tanpa kehadiran pihak media.

Tarikh 1 Julai 2011 dipilih sebagai tarikh pengikat kasih antara Nina dan Noh kerana tarikh tersebut dirasakan sesuai, memandangkan kini kedua-dua mereka sibuk dengan album baru.

“Kalau diikutkan, kami mahu bernikah dalam tahun ini juga tetapi jadual pula tidak mengizinkan.

“Hujan akan muncul dengan album baru hujung bulan ini, begitu juga dengan saya yang akan keluar dengan album baru tahun hadapan,” ucap Nina yang akan mengadakan dua majlis resepsi selepas majlis pernikahan itu.

Bakal bernikah dengan anak Tan Sri Azman Hashim iaitu Pengerusi Kumpulan AmBank Berhad memberi sedikit tekanan kepada Noh. Dia mengakui agak gugup saat pertama kali bersua dengan bakal bapa mertuanya itu.



No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2