NUFFNANG ADS

Wednesday, April 6, 2011

Fasha Sandha masih 'Solo'



KISAH percintaan pelakon jelita Fasha Sandha sering dilanda gelora. Pernah menjalinkan hubungan cinta penuh sensasi dengan Rizal Ashram Ramli atau nama ringkasnya, Jejai, namun ikatan itu sudah putus pada Januari tahun ini.

Namun, desas-desus dan khabar angin di Internet menyatakan bahawa pelakon drama Chinta itu kini kembali berbaik semula dengan bekas suami pelakon comel, Nora Danish itu.

Walau sering dilanda kontroversi, pemilik nama Nur Fasha Sandha Hassan itu masih mampu memenangi hati peminatya apabila menewaskan pelakon jelita lain termasuklah Lisa Surihani, Tiz Zaqiah, Scha Alyahya dan Noorkhiriah dalam undian sebagai pemenang anugerah Pelakon TV Wanita Popular Anugerah Bintang Popular (ABP) 2010.

Wartawan berkesempatan menemu bual Fasha berikutan gosip yang tersebar itu untuk bertanya kepada empunya diri.

Fasha Sandha: Alhamdulillah, saya tidak menjangkakan kemenangan saya dalam ABP kali ini. Ia adalah kemenangan kelima saya dalam ABP sejak 2005. Terima kasih kepada peminat dan penyokong saya semua. Saya tidak meletakkan harapan untuk menang lagi pada kali ini kerana saya menjangkakan Lisa Surihani menang anugerah Pelakon TV Wanita Popular pada tahun ini. Apa pun saya bersyukur kerana masih diberi rezeki ini.

Ada desas-desus di kalangan peminat dan media menyatakan Fasha sudah kembali bercinta bersama Jejai. Apa komen Fasha?

" Saya tak setuju dengan desas-desus itu. Saya memang tak berbaik kembali dengan dia. Itu sahaja komen saya." tegas Fasha.

Macam mana dengan kisah cinta Fasha sekarang? Sudah ada pengganti ke?

" Tiada pengganti. Saya masih single (solo) dan hati saya belum dimiliki sesiapa. Buat masa ini saya hanya ingin fokus kepada kerjaya lakonan dan salun (Chinta Hair Salun & Beauty) yang baru dibuka. Tidak perlu fikirkan mengenai hal itu lagi." sambungnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2