NUFFNANG ADS

Monday, April 11, 2011

Marsha muncul dalam Kum Kum The Series.

MICHAEL ANG (kiri) bersama barisan pelakon Kum Kum The Series.




Marsha Lea Milan Londoh ataupun nama komersialnya, Marsha Londoh, kini bersedia untuk muncul dalam siri seram, Kum Kum The Series.

Marsha yang ditemui pada majlis pelancaran drama bersiri Kum Kum yang berlangsung di Restoran Marche, The Curve, Damansara, memberitahu cabaran yang dihadapi dalam menjayakan drama bersiri bukan sahaja melibatkan komitmen dari segi fizikal sahaja tetapi juga memerlukan persediaan mental yang tinggi.

Sementelah ini pertama kali dia mencuba watak ‘hitam’ yang tentunya akan membuka pintu baru buatnya sebagai pelakon.

Gadis kelahiran Tamparuli, Sabah yang berusia 26 tahun itu mengakui bukan mudah untuk membawa watak-watak yang berunsur misteri, paranormal dan seram. Lebih mencabar lagi, lakonan yang ditonjolkan itu dapat dijiwai oleh para penonton yang menyaksikannya.

“Dalam drama seram dan mistik, Kum Kum The Series ini, saya memegang watak sebagai Mawar. Mawar merupakan seorang gadis yang kurang berkeyakinan diri dan amat mempercayai serta mudah terpengaruh dengan dunia ilmu hitam sehingga ia memakan dirinya sendiri,” katanya.

Menurut Marsha lagi, drama bersiri itu adalah terbitan seorang pengarah tempatan yang cukup popular iaitu Michael Ang. Ini juga merupakan peluang kedua dia duduk di bawah pengarahan Micheal.

“Umumnya, saya sering muncul dengan watak sebagai penggoda dalam mana-mana drama sebelum ini. Jarang sekali dapat mempersembahkan watak yang lebih berat dan menuntut bakat lebih tinggi.

“Jujurnya, ia bukan senang untuk saya membawakan watak ini, tetapi saya berusaha keras untuk merealisasikan apa yang dimahukan pengarah dengan baik.

“Dalam masa yang sama juga, saya bersyukur kerana berpeluang bereksperimen watak Mawar. Saya rasa sungguh teruja kerana ia membantu saya memperlihat kredibiliti lebih baik kepada umum bahawa saya juga boleh membawakan watak sukar seperti ini,” ujarnya yang mula menjalani penggambara siri tersebut sekitar pertengahan Februari lalu di beberapa kawasan termasuk Kuang, Selangor.

Sesi penggambaran yang mengambil masa daripada pagi hingga malam, diakui memang memenatkan. “Terutama apabila saya harus bermekap tebal dan perlu sentiasa dalam konti yang sama daripada siang hingga ke malam,” katanya.

Sama seperti produksi-produksi unsur seram yang lain, Kum Kum The Series turut menerima beberapa gangguan sepanjang sesi penggambaran yang diadakan di Hulu Langat, Selangor.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2