NUFFNANG ADS

Sunday, April 17, 2011

Kesah pelakon Kiah Perkasam



Pelakon yang popular menerusi drama bersiri Kiah Perkasam Rozita Che Wan pernah menyatakan mahu bersara kerana ingin mendirikan rumah tangga tetapi telah dinafikan sekeras-keras oleh empunya diri.

Pada masa itu, dia mengaku mempunyai seorang kekasih yang juga teman lamanya yang bertugas di Singapura dan pernah dilamar jejaka tersebut untuk berkahwin.

Bagaimanapun, apabila memasuki tahun 2011 pelakon berkenaan tiba-tiba membuat pusingan U apabila dilihat terus berlakon dan hasratnya untuk bersara seperti telah dilupakan.

Apatah lagi, kisah percintaan dengan kekasihnya itu terus tenggelam, sebaliknya dia dikaitkan pula dengan juara Akademi Fantasia 8, Shahir.

Gosip yang melanda kedua-dua artis berkenaan semakin hangat diperkatakan apabila masing-masing dilihat bertemu di sebuah tempat bersama dan ditemani pengurus selepas berlangsungnya Anugerah Bintang Popular 2010 pada 3 April lalu.

Terbaharu, dikhabarkan Rozita dan Shahir bergandingan bersama-sama dalam sebuah telemovie berjudul Summer Camp terbitan Astro.

“Memang saya dan Shahir berlakon bersama dalam telefilem berkenaan. Namun saya sendiri tidak ada masalah langsung untuk berlakon bersamanya biarpun kami kerap digosipkan sebelum ini.

“Sebagai seorang pelakon, saya perlu bertindak secara profesional dan tidak kisah untuk bergandingan dengan sesiapa sahaja asalkan mendapat tawaran dan watak yang sesuai,” jelasnya.

Tambah Rozita, dia turut menolak andaian sekiranya gandingan dia dan Shahir dalam telemovie berkenaan akan menguatkan lagi gosip tentang hubungan istimewa mereka berdua.

“Berlakon bersama-sama tidak bermakna kami ada menjalinkan sebarang hubungan istimewa. Sebaliknya, hubungan kami berdua tidak lebih daripada hubungan sesama rakan artis sahaja.

“Lagipun ingin saya tegaskan yang sekarang ini saya masih lagi solo dan tiada masa nak fikirkan soal cinta kerana begitu sibuk dengan aktiviti lakonan,” jelasnya.

Menurutnya, secara jujur dia memang mempunyai hasrat untuk menamatkan zaman jandanya. Bagaimanapun, dia tidak tahu bila untuk kembali mendirikan rumah tangga kerana masih belum menemui lelaki yang sesuai.

“Sekarang ini saya cukup selesa menjalani kehidupan yang dilalui sekarang ini di samping membesarkan dua orang anak. Jadi soal jodoh saya tidak terlalu memikirkannya,” ujarnya lagi.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2