NUFFNANG ADS

Wednesday, April 13, 2011

Paduan Sheila dan Glenn Fredly memukau

PADUAN vokal Sheila dan Glenn Fredly memukau dan menimbulkan keterujaan audiens.



Paduan suara daripada ikon dua negara, Glenn Fredly dan Datuk Sheila Majid menjadikan Minggu Setiausaha yang dibawa oleh Neo Magik Sdn. Bhd. (Neo Magik) kelihatan eksklusif dengan gaya yang tersendiri.

Majlis yang berlangsung di Pusat Konvensyen Sime Darby, Bukit Kiara itu turut diserikan lagi dengan pengacara Harith Iskander yang sentiasa sarat dengan lawak jenaka yang cukup menghiburkan.

Tampil membuat persembahan terlebih dahulu, kelibat Glenn bukan hanya diiringi dengan alunan muzik, malah turut mengundang jeritan dan tepukan gemuruh daripada penonton yang hadir.

Penyanyi kelahiran Ambon, Indonesia itu yang tampil ringkas mengenakan jean, kemeja putih dan bertopi putih dilihat cukup teruja untuk membuat persembahan di hadapan penonton yang terus melaungkan namanya.

Bermula dengan lagu Kau dan diikuti dengan Linda, Glenn turut mendendangkan lagu secara medley iaitu Mobil Mama dan Cukup Sudah.

Pada satu ketika, tindakan Glenn mengundang salah seorang penonton wanita ke pentas menimbulkan suasana ‘tegang’ daripada khalayak apatah lagi bila Glenn dilihat menatap wajah wanita itu sambil melantunkan lagu Terserah dengan penuh emosi.

Glenn turut mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada penonton yang hadir dan menikmati persembahannya.

“Saya sangat gembira dan teruja membuat persembahan di hadapan anda semua. Buat pengetahuan anda, ini adalah kali pertama saya dijemput untuk mengadakan persembahan pada minggu setiausaha dan ia sungguh hebat sekali,” laung penyanyi berusia 36 tahun itu.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2