NUFFNANG ADS

Wednesday, April 20, 2011

Zahiril mahu kahwin tahun ini

ZAHIRIL bergandingan dengan gurunya, Namron dalam teater Short Eyes dan filem Bunohan.




Desas-desus majlis pertunangan antara aktor Zahiril Adzim dan pengacara program Wanita Hari Ini, Shera Ayob bertebaran.

Pasangan merpati dua sejoli itu yang mula rapat sejak terlibat sama dalam filem seram Sesuatu Yang Tertinggal dilihat sudah tidak segan untuk melihatkan kemesraan seperti pasangan kekasih yang lain di depan khalayak ramai.

Ke mana sahaja langkah Zahiril dalam acara hiburan pastinya ditemani Shera. Saat disoal status hubungan, kedua-duanya tersipu malu, namun yang pasti cinta sedang mekar di hati kedua-duanya.

Zahiril ketika ditemui selepas beraksi di pentas teater berjudul Short Eyes di The Actor Studio pada pertengahan Mac lalu enggan bercerita lanjut mengenai isu pertunangan. Namun, ditemui sekali lagi selepas tayangan perdana filem seram pertama lakonannya, Senjakala baru-baru ini, Zahiril mula membuka mulut.

Katanya, dia bakal bergelar tunangan orang pada 1 Mei ini, malah kad jemputan untuk majlis tersebut juga sudah mula diedarkan kepada pihak media.

"Ya, saya akan bertunang pada 1 Mei ini di kediaman keluarga Shera di Ipoh, Perak," akuinya.

Soal persediaan untuk majlis pertunangannya itu, jelas Zahiril, pihaknya tidak membuat persediaan yang besar kerana majlis akan berlangsung di kediamaan keluarga Shera, jadi sudah pastilah sebelah pihak perempuan yang lebih sibuk membuat persiapan.

"Persiapan saya tidak berapa hebat sebab saya hanya menghantar rombongan sahaja. Cuma selesai sahaja penggambaran drama lakonan terbaru saya iaitu Juvana, saya akan bercuti sehinggalah majlis pertunangan itu nanti," jelasnya.

Jejaka berusia 27 tahun itu memberitahu meskipun perkenalan antaranya dan Shera belum menjangkau masa setahun, tetapi dia yakin dengan pilihannya.

Menurut Zahiril lagi, perkenalan yang lama bukan penentu kepada sesuatu hubungan.

"Saya kenal diri saya selepas kegagalan dalam beberapa hubungan cinta daripada saya kecil hinggalah dewasa.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2