NUFFNANG ADS

Tuesday, April 12, 2011

Kejutan daripada Francesca di Minggu Setiausaha

Gabungan Fran dan Harith bakal menampilkan sesuatu yang mengejutkan.



Semasa ditemui baru-baru ini, Fran nampaknya begitu berahsia tentang pemilihan lagu-lagu untuk persembahannya Minggu Setiausaha pada 28 dan 29 April ini.

“Tiada tema untuk persembahan saya pada Minggu Setiausaha nanti, cuma apa yang pasti peminat akan benar-benar terhibur,” katanya ketika ditemui pada sidang media di Hotel JW Marriott, Kuala Lumpur.

Mengulas lanjut, kata pelantun lagu Sekadar Di Pinggiran itu, Fran, akan menyanyikan sepuluh hingga 12 buah lagu yang terdiri daripada lagu-lagu popular miliknya dan juga beberapa lagu Inggeris popular selama satu jam setengah.

Bagaimanpun, penyanyi berketurunan Serani kacukan Ceylon-Scotland dan Cina itu mengakui masa yang ditetapkan tidak akan menjadi alasan untuknya menolak permintaan peminat yang menginginkannya menyanyikan lagu-lagu popularnya.

“Persembahan saya nanti lebih spontan dan tidak dirancang. Saya juga akan turun ke pentas untuk bersama-sama menyanyi dengan peminat,” katanya.

Lebih mengujakan, figura hebat itu turut digandingkan dengan pelakon komedi terkenal, Harith Iskander pada persembahan itu nanti.

Terkenal dengan tagline ‘Halus...’ untuk iklan Nescafe, Harith memberitahu, persembahannya juga akan memberi kejutan dan dia teruja untuk membuat persembahan nanti.

Dalam nada bergurau, Harith yang baru sahaja selesai berlakon Lat The Musical di Istana Budaya turut memberitahu supaya penonton nanti jangan terkejut jika dia menyanyi, manakala Fran pula akan membuat aksi komedi.

Bercerita tentang perkembangan terbarunya, Fran memberitahu, beliau masih lagi menjadi duta untuk Organisasi Kebajikan Antarabangsa World Vision di Malaysia untuk kali keenam berturut-turut iaitu dari tahun 2006 hingga 2011.

“Saya juga telah merakamkan lagu tema World Vision iaitu Tomorrow dan single terbaru Tiada Gementar Lagi,” katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2