NUFFNANG ADS

Wednesday, December 14, 2011

500 Saksi Konsert Ning Baizura

NING teruja konsert solonya meraih sambutan hangat daripada para peminat fanatiknya.



Konsert yang berlangsung di KL Live, Life Center, Kuala Lumpur pada 2 Disember lalu dibanjiri kira-kira 500 peminat setia Ning.

Melihat kepada sorakan dan teriakan peminat, ternyata penampilan Ning pada malam itu tidak mengecewakan mereka yang hadir melepaskan rindu terhadap idola mereka itu.

Walaupun tidak mendapat tajaan dan bantuan kewangan, namun Ning meluahkan rasa keterujaannya apabila keluar dari belakang pentas melihat peminat yang hadir menyokong karier seninya selama ini.

Ternyata dia merupakan seorang artis yang mampu berdiri di kaki sendiri tanpa bergantung pada mana-mana pihak dengan kejayaan konsert solo itu.

Menurut Ning ketika ditemuramah sebelum ini, konsert tersebut merupakan langkah permulaan supaya pihak di luar dapat membuka mata dan melihat bahawa artis senior sepertinya juga mampu memberi impak kepada industri hiburan tempatan.

Wanita yang memiliki vokal soprano itu memilih konsep flora sebagai tema konsert pada malam itu yang mana busana yang dipakainya semua dipadankan dengan tema bunga-bungaan seperti matahari, teratai, melur, mawar serta orkid dan setiap kali muncul dengan salinan baharu, pastinya dia menceritakan kisah atau kenangan indah yang dikaitkan dengan pengalaman diri bersama bunga tersebut.

Konsert yang dianjurkan oleh syarikatnya sendiri, Happenings Sdn. Bhd. itu sangat berwarna-warni yang mana diserikan lagi dengan vokal mantap Ning yang sememangnya tampil penuh semangat.

Konsert Ning @ KL Live yang mementaskan perjalanan seni Ning dengan lagu-lagu yang disampaikan adalah dari album pertama hingga terkini yang berjudul Dewa.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2