NUFFNANG ADS

Saturday, December 24, 2011

Yusry menikahi Lisa 23 Februari 2012

Pengumuman penuh bermakna itu dihadiri kedua ibu bapa Yusry, Abdul Halim dan Zarina Fenner serta turut disertai abang Yusry, Norman Abd Halim. Turut hadir ibu Lisa, Siti Amira Ahmad.



Yusry Abd Halim dan Lisa Surihani tampil mengumumkan tarikh perkahwinan mereka dalam satu sidang media di Marriott Hotel & Spa, Putrajaya, semalam.

Malah wajah ceria Lisa yang tidak lekang dengan senyuman memberi gambaran betapa berbunga hatinya apabila keluarga Yusry menghantar rombongan bertandang ke rumah Lisa malam kelmarin bagi menyerahkan cincin tanda.

Pada sidang media itu, Yusry mengumumkan akan menikahi Lisa pada 23 Februari 2012 di Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya dan majlis penuh bermakna itu dijangka berlangsung selepas Asar. Manakala majlis resepsi diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada 26 Februari dalam satu majlis yang serba sederhana.

Lisa turut menjelaskan bahawa majlis yang berlangsung, bukanlah untuk menunjuk-nunjuk atau menggembar-gemburkan kisah mereka, sebaliknya hanya mahu berlaku adil pada semua pihak media memandangkan sebelum ini sudah berjanji akan memberitahu kepada semua pihak bila sampai masanya kelak.

"Saya dan Lisa memilih tarikh 23 Februari kerana kebetulan angka 23 sangat bermakna buat Lisa kerana Lisa lahir pada 23 Mac. Tetapi saya dan Lisa tidaklah terlalu memilih tarikh.

"Kami juga tidak merancang untuk melakukan semua momen pada tarikh 23 hari bulan. Kebetulan saya selesai menjalani penggambaran Vikingdom pada 22 hari bulan dan keluarga saya bertandang pada keesokannya.

"Secara teknikalnya, majlis bertandang itu hanyalah sebahagian adat dan budaya kita sebagai orang Melayu. Tiada majlis pertunangan akan berlangsung kerana kami mengambil keputusan untuk terus bernikah. Tetapi secara simboliknya, ia adalah tanda saya sudah 'cop' Lisa," katanya disambut deraian ketawa.

Majlis pengumuman penuh bermakna itu dihadiri kedua ibu bapa Yusry, Abdul Halim dan Zarina Fenner serta turut disertai abang Yusry, Norman Abd Halim. Turut hadir ibu Lisa, Siti Amira Ahmad.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2