NUFFNANG ADS

Thursday, December 22, 2011

Ramlah Ram akhiri zaman 'Janda' ?

Gandingan dengan dua anak muda kelahiran singapura, Sleeq, Ramlah mengharap terus diterima peminat.



Benarkah cinta yang sedang bertakhta kadangkala mampu membuat seseorang manusia kembali bersemangat untuk meneruskan kehidupan.

Itulah yang kelihatan pada raut wajah artis popular ini. Setelah lebih kurang dua tahun hidup bersendirian sementelah bercerai dengan bekas suami, Kamal Roslim, Ramlah Ram ketika ini dikatakan sedang hangat bercinta.

Siapa orangnya? Banyak ahli media yang tahu siapa gerangan lelaki yang dimaksudkan. bagaimanapun bila persoalan itu diaju pada Ramlah, penyanyi kecil molek itu tidak menjawab secara langsung. Ramlah sebaliknya lebih senang memberi jawapan selamat dengan mengunci kemas mulutnya daripada berbicara.

Katanya, jodoh serta ajal maut adalah ketentuan Allah dan dia tidak menolak jika ditakdirkan bertemu pengganti pada masa terdekat.

Menurut Ramlah,46, sepanjang hidup bersendirian, dia tidak merasa sunyi kerana kehidupannya sering dikelilingi dengan anak saudara dan kaum keluarga.

"Nak kata serik berkahwin, tidaklah. Namun setakat ini, saya lebih senang memikirkan soal kerjaya. Tapi kalau sudah ditakdirkan saya bertemu jodoh dalam waktu terdekat ini, saya terima sahaja.

"Apa-apa pun sekarang ini nak tumpu pada kerjaya sebab single ketiga, Sesaat Kau Datang, kolaborasi dengan duo Sleeq sedang hangat sekarang ini," katanya yang cuba mengelak daripada ditanya lanjut soal peribadi.

Bagaimanapun Ramlah tidak menafi bahawa ada lelaki yang cuba menghampiri dirinya, namun semua itu ditolak secara baik memandangkan sikap berhati-hati untuk mencari pasangan baru.

Penyanyi yang popular dengan lagu Kau Kunci Cintaku Dalam Hatimu itu berkata, dia tidak kisah jika bakal suaminya itu muda atau lebih berusia daripadanya.

Bagi Ramlah, apa yang penting lelaki itu boleh menjaga, menyayangi dan memahami kerjayanya.

"Usia bukan penghalang, apa yang penting dia memahami diri saya," katanya, sedikit tegas.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2