NUFFNANG ADS

Wednesday, December 21, 2011

Fasha Sandha-Jejai memeterai cinta di Jakarta??



Di alam maya sudah heboh membicarakan isu perkahwinan Fasha Sandha. Lebih-lebih lagi apabila beberapa keping gambar dirinya yang sedang mencuba gaun pengantin sudah tersebar.

Tidak cukup dengan itu, angin sepoi-sepoi bahasa juga mula bertiup apabila Fasha dan kekasihnya, Toh Muda Rizal Ashram Ramli atau Jejai dikatakan memilih Jakarta, Indonesia sebagai lokasi untuk memeterai cinta mereka pada bulan Februari depan.

Lalu, apabila bertemu dengan si cantik manis ini, peluang itu diambil untuk bertanyakan kebenaran di sebalik khabar angin yang sedang bertiup kencang tatkala ini.

Hanya melemparkan senyuman manis, Fasha nampaknya lebih selesa mengunci rapat mulutnya sebagai tanda untuk tidak mahu bercerita lanjut tentang perkahwinannya.

“Apa yang boleh saya katakan, saya tidak mahu menjaja cerita tentang perkahwinan saya berlebih-lebihan selagi masanya belum tiba.

“Ini adalah tentang soal jodoh. Kita sendiri tidak tahu apa yang bakal terjadi di kemudian hari. Seandainya saya terus mencanang tentang cerita kahwin saya tetapi jika ada sesuatu yang terjadi, saya juga yang akan menanggung akibatnya.

“Jadi, adalah lebih baik untuk saya menunggu masa yang sesuai untuk menghebahkan kepada umum. Saya sama sekali tidak akan menyorokkan hal perkahwinan saya kepada umum. Itu janji saya,” kata Fasha dalam nada sedikit tegas namun penuh diplomasi sewaktu ditemui pada majlis pelancaran filem Penanggal di Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur, baru-baru ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2