NUFFNANG ADS

Saturday, December 31, 2011

Ramlah Ram tahu penyebar fitnahmya di internet


Ramlah Ram berdepan banyak transformasi. Terkenal dengan gimik lampu berbentuk hati, Ramlah kini berhijrah kepada fesyen muslimah.

Biarpun berimej Islamik tatkala usianya menjengah separuh abad, Ramlah kini didakwa bercinta dengan lelaki muda berusia 20-an.

Tidak mahu diam, Ramlah tampil memberikan penjelasan dan menafikan mengenai cerita yang menghebahkan dirinya membela 'anak ikan' seperti mana tersebar di internet.

"Cerita ini tidak benar. Kalau ikutkan saya malas nak ulas pasal gosip ini kerana ia memalukan diri saya dan keluarga.

"Jatuh air muka saya apabila gosip mengarut seperti ini tersebar. Di usia begini saya tidak memikirkan soal cinta," kata Ramlah sedikit beremosi ketika sidang akhbar Mentor 6 di Sri Pentas, Kuala Lumpur.

Jelas Ramlah, lelaki yang dikenali sebagai Hafiz itu merupakan pengurus peribadinya yang sudah dua tahun berkhidmat secara profesional bersamanya.

Hafiz juga seperti didakwa Ramlah mempunyai hubungan persaudaraan dengannya dan mengambil lelaki itu berkerja selepas dia tamat belajar di sebuah kolej.

Ramlah tidak mahu tunduk dengan kontroversi murahan seperti itu. Justeru anak kelahiran Muar, Johor itu tidak berhasrat untuk mengambil tindakan kepada mereka yang terbabit menyebarkannya.

"Saya tahu siapakah dalang yang menyebarkan cerita ini. Bagaimanapun saya tidak bercadang untuk mengambil tindakan terhadap orang tersebut kerana tidak mahu membesar-besarkan cerita ini.

"Penulis itu pun sudah meminta maaf. Cuma sebagai manusia yang tidak sempurna tetap ada perasaan geram dalam hati saya," kata juara Bintang RTM 1985 itu.

Menafikan gosip bercinta dengan orang muda tidak bermakna Ramlah mahu kelihatan tua dalam industri hiburan.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2