NUFFNANG ADS

Friday, August 3, 2012

Almy Nadia tidak hadir majlis Fizz Fairuz


PETANG Sabtu hujung minggu lalu terisi dengan deraian gelak tawa kira-kira seratus peminat serta sahabat dan saudara-mara terdekat pelakon Fizz Fairuz. Lokasinya ialah di Restoran Nasi Lemak Cinta Sayang, Shah Alam, Selangor.

Mereka umpama masih meraikan kejayaan Fizz, 33, memenangi Anugerah Pelakon Televisyen Lelaki Popular yang diraihnya awal tahun ini.

Nyata, masih panas suhu kemenangannya itu, sama panas dengan kontroversi kisah cintanya bersama pelakon Almy Nadia yang enggan diulas lanjut Fizz.

Kian berselirat dan mungkin terus menimbulkan tandatanya tentang hubungan mereka berdua, penghujung cerita cinta Fizz dan Almy sudah pasti bergantung kepada keputusan hati dan perasaan masing-masing.

Turut hadir dalam kalangan hadirin yang hadir itu termasuklah rakan-rakan artis Fizz, antaranya Diana Rafar, Fazli Zainal dan suami Datin Paduka Umie Aida iaitu Datuk Paduka Khairuddin Abu Hassan.

Namun saat majlis itu tamat, kelibat Almy tidak juga kelihatan.

Dalam telahan rakan-rakan media, Fizz mahu membuat kejutan, namun 'gimik' itu mungkin disimpan aktor ini buat sementara waktu dan menunggu sehingga keadaan benar-benar sudah stabil.

Fizz juga menolak dengan baik ketika diminta mengulas mengenai ketidakhadiran Almy dalam majlis anjurannya itu. Sebaliknya, pemilik nama sebenar Fairuz Zainal Abidin hanya bercerita perihal majlis tersebut, karier dan persiapan dirinya menjelang Syawal.

"Selepas kemenangan pada awal tahun ini, saya masih belum sempat meraikannya bersama peminat yang sentiasa menyokong dan mengundi saya. Maka, sekarang waktu yang sesuai untuk meraikan di samping menghargai sokongan mereka," ujarnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2