NUFFNANG ADS

Thursday, August 2, 2012

Zahid kini penyampai radio Era FM

BERMULA dengan program realiti, Akademi Fantasia musim kedua, Ahmad Zahid Baharuddin atau lebih dikenali sebagai Zahid AF tidak pernah mengehadkan bakat dan kebolehannya untuk mencuba pelbagai cabang seni.

Selain menyanyi, Zahid kini telah memikul tanggungjawab sebagai penyampai di stesen radio berbahasa Melayu nombor satu negara, Era FM.

Mula menyertai keluarga Era sejak awal Januari lalu, ternyata kehadiran Zahid dalam segmen Petang Era bersama Adifashla sedikit sebanyak menyumbang peningkatan prestasi stesen radio itu.

Akui semakin selesa bergelar deejay, Zahid berkata, dia tidak alami kesukaran sepanjang di konti kerana ia juga adalah sebahagian daripada minatnya.

“Saya memang minat sangat dengan bidang muzik dan kerjaya ini juga berkait rapat dengan muzik.

“Lagi pun, karier ini beri manfaat kepada saya. Selain dapat meningkatkan lagi tahap keyakinan, saya juga dapat menimba pengalaman baru,” katanya.

Zahid memberitahu, dia gembira dengan kepercayaan yang diberikan pihak radio untuknya menggalas tanggungjawab sebagai penyampai.

“Selagi terdaya, saya akan lakukan yang terbaik kerana tidak mahu menghampakan kepercayaan dan keyakinan pihak pengurusan yang memilih saya jalankan tugas ini,” ujarnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2