NUFFNANG ADS

Thursday, August 30, 2012

Izzue Nafi Bertunang


Sebelum ini, sebuah akhbar telah melaporkan berita mengenai pelakon 29 Februari yang juga ahli kumpulan Forteen, Izzue Islam telah menyembunyikan statusnya sebagai tunangan orang.

Menurut sumber, wanita berkenaan lebih berusia daripada Izzue dan tidak terlibat dalam bidang seni.

Wartawan menghubungi si empunya diri untuk mendapatkan kenyataannya.

"Saya tidak bertunang dengan sesiapa dan tiada sebarang majlis pertunangan yang dilakukan. Namun saya tidak marah kepada si penyebar cerita malah cukup berterima kasih kepadanya kerana mendoakan sesuatu yang baik buat saya. Andai saya bertunang nanti, pasti saya akan berkongsi bersama peminat semua," ujar Izzue penuh makna.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2