NUFFNANG ADS

Tuesday, August 28, 2012

Lan A to Z dapat anak lelaki

Anak lelaki Lan yang diberi nama Muhammad Darwish






PENYANYI berkumpulan yang terkenal dengan lagu Itek Gembo-Gembo, Lan A to Z dan isteri, Siti Nur Ain Daut menimang cahaya mata lelaki, semalam.

Bayi seberat 3.1 kilogram yang diberi nama Muhammad Darwish itu dilahirkan pada 2.45 petang di Hospital Selayang.

Lan atau nama sebenarnya, Norazlan Abd Aziz, 43, ketika dihubungi menyatakan keterujaannya dengan kelahiran bayi lelaki sulungnya itu.

“Perasaan saya tentulah sangat gembira lebih-lebih lagi lahir dalam bulan Syawal dan ini merupakan hadiah raya yang sangat bermakna buat saya dan isteri.
Lan dan isteri, Siti Nur Ain



“Ketiga-tiga kakaknya juga sangat teruja dengan kelahiran adik baru mereka dan tidak sabar-sabar untuk skype melihat wajah Darwish,” kata Lan.

Lan mendirikan rumah tangga dengan Siti Nur Ain, 24, pada 11 November lalu di Masjid Jamek Ar-Rahimah, Kuala Kubu Baru, Selangor.

Perkahwinan ini merupakan yang kedua buat Lan yang sebelum ini turut mempunyai tiga anak perempuan, yang kini menetap di London dengan bekas isterinya, Marcella Casissi Shariff.

Mengenai sambutan raya kali ini, dia hanya menyambut hari lebaran di Rawang bersama kedua-dua belah kaum keluarga yang tinggal berdekatan dengan rumah pasangan itu.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2