NUFFNANG ADS

Thursday, August 30, 2012

Norish Karman digosip punyai anak luar nikah

Norish Norish Karman dikerumuni wartawan ketika membuat kemunculan pada majlis rumah terbuka Wanita Hari Ini di Sri Pentas TV3, Bandar Utama, Petaling Jaya, Selangor semalam.






SELEPAS berdiam diri selama lebih kurang setahun, Norish Karman kini telah berani berkongsi kegembiraannya dengan media berkaitan anak keempatnya, Muhammad Haq Lutfie Alexander yang dilahirkan tanggal 24 September 2011 biarpun pada hakikatnya dia masih mengunci rapi persoalan siapa bapa kepada anak kecilnya itu.

Sebelum ini, Norish menjadi mangsa gosip liar pihak yang mendakwa dia mempunyai anak luar nikah sedangkan dia tidak pernah mengeluarkan kenyataan tentang hal tersebut.

Bagi pelakon berusia 38 tahun itu, hidupnya kini bahagia bersama Muhammad Haq serta tiga lagi anaknya hasil perkahwinannya terdahulu iaitu, Muhd. Haqiem Armany, 13, Muhd. Hardy Amieran, 9, dan Nur Hanyz Amanda, 8.

Walaupun baru-baru ini dia telah memperkenalkan Muhammad Haq buat tatapan umum, Norish melahirkan kesyukuran dan mengakui dirinya berasa bertuah kerana tidak terus dicemuh malah dihargai oleh peminatnya.

Ketika ditemui di majlis rumah terbuka Aidilfitri program Wanita Hari Ini di Sri Pentas, Petaling Jaya, Selangor semalam, Norish berkongsi kebahagiaan bersama anak-anaknya itu.

" Tiada apa-apa normal sahaja, selepas umum mengetahui Muhammad Haq anak saya, sokongan peminat kepada saya masih kuat. Kalau tidak percaya tengok Facebook saya, peminat beri sokongan dan kata-kata perangsang. Apabila saya keluar (rumah) semua orang sayang dan peluk saya, setakat ini tidak ada kata-kata cemuhan semua macam biasa sahaja.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2