NUFFNANG ADS

Thursday, August 23, 2012

Saya tidak atur 'hubungan Aidil-Jue'- Ayu

Ayu Raudah




NAMA pelakon cantik yang baru sahaja berhijab sejak 1 Ramadan lalu, Ayu Raudhah kembali menjadi fokus ekoran dakwaan menjadi orang tengah antara abang iparnya, Aidil Zafuan dengan pelakon Jue Aziz.

Menurut ruangan gosip sebuah akhbar mingguan Ahad lalu, Aidil, yang merupakan suami Rita Rudaini, menjalin hubungan cinta dengan Jue.

Laporan itu mendakwa perkenalan kedua-dua mereka diatur oleh Ayu.

Menjawab dakwaan itu, Ayu berkata, "saya tidak tahu macam mana nama saya boleh dikaitkan dengan hal itu."

"Ini kerana saya tidak pernah mencampuri segala hal dan urusan hidup Aidil," kata Ayu.

Dengan nada kecewa Ayu menambah, "sekarang ini, apa saja berkaitan Aidil, mesti nama saya terpalit sama sedangkan saya tidak tahu menahu mengenai perkenalan mereka."

Ayu mengaku ada membaca gosip itu berkata, lebih elok soalan berkaitan dituju kepada Aidil dan Jue sendiri.

"Tanya kepada tuan badan sendiri kerana saya memang tidak ketahui pucuk pangkalnya dan tak pasal-pasal nama saya yang kena," katanya.

Ayu sebelum turut dihimpit kontroversi apabila dikatakan dirinya dan suaminya, Zaquan Adha mencampuri urusan rumah tangga Aidil dan Rita dengan 'membantu' Aidil keluar dari rumahnya.

Aidil dilaporkan meninggalkan kediaman mereka di Damansara pada Januari lalu.

Pada 16 Mei lalu, Aidil telah menarik balik permohonan untuk bercerai dengan isterinya atas alasan mahu berdamai selain memikirkan kebaikan kedua-dua anak mereka.

Aidil juga mahu Rita dan anak-anak berpindah dari kediaman mereka ketika ini di Damansara ke rumah yang baru tajaan ATM, yang didiami Aidil di USJ 1, Subang Jaya, dekat sini.

Rita dan Aidil bernikah di Songkhla, Thailand pada 28 Februari 2008 dan perkahwinan itu tidak mendapat restu keluarga.

Sepanjang perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua orang anak lelaki iaitu Airit Rayyan Rizqin, 4, dan Airit Qaqa Arjuna yang kini berusia kira-kira setahun.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2