NUFFNANG ADS

Wednesday, August 15, 2012

Cahaya Malaika jadi penyeri Aidilfitri Mawi & Ekin

Ekin - Cahaya Malaika -Mawi




DARI jauh lagi sudah kelihatan pelantun lagu Aduh Saleha ini melayan keletah puteri sulungnya, Cahaya Malaika, yang kini berusia 5 bulan ketika wartawan tiba di banglo miliknya yang terletak di Bangi.

Bagi Asmawi Ani, 31, atau Mawi, dan isterinya, Nor Asikin Rahmat (Ekin), kemeriahan Aidilfitri tahun ini pastinya lebih dirasai dengan kehadiran Cahayamata lebih-lebih lagi tahun ini merupakan tahun pertama mereka meraikan hari raya bersama.

Mengakui Ramadan dan Syawal tahun ini lebih bermakna, Mawi berkata, dia bersyukur kerana kehadiran Cahaya mengubah kehidupan mereka.

"Alhamdulillah, meriah betul rasanya tahun ini. Ke mana-mana sahaja pergi pasti ramai yang bertanyakan mengenai Cahaya.

"Yang penting, saudara-mara juga sudah tidak sabar menunggu kepulangan kami ke kampung kerana hendak bertemu Cahaya. Rasanya, inilah perbezaan yang sangat ketara sejak memiliki cahaya mata," ujar Mawi di rumahnya sempena majlis berbuka puasa bersama pelakon dan krew telefilem Siapa Dapat Lisa, arahannya.

Ekin pula berkata, sebagai ibu sudah pasti dia antara insan yang paling gembira kerana dapat meraikan Aidilfitri tahun ini bersama Cahaya.

"Memang seronok bila dah ada anak. Sebelum ini asyik melayan anak orang sahaja. Jadi bila dah ada anak sendiri, saya memang teruja.

"Nampaknya tahun ini giliran saya pula kutip duit raya untuk anak," katanya mesra.
.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2