NUFFNANG ADS

Wednesday, March 7, 2012

Cat Farish masuk icu


Bekas anggota kumpulan Ruffedge, Cat Farish atau nama sebenarnya Farrish Zaquan Ramli dikejarkan ke Hospital Pakar KPJ Tawakkal disebabkan tekanan darah tinggi. Semuanya gara-gara bebanan kerja.
Malah, keadaannya pada waktu itu dikatakan kritikal apabila Cat dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) selama dua hari.

Trauma melalui pengalaman selama dua hari di ICU dengan seluruh badan dipenuhi oleh wayar dan tiub, Cat berjanji untuk menjaga kesihatannya sebaik mungkin dan nekad untuk tidak kembali ke ICU.

Cat menceritakan pengalamannya sepanjang berada di hospital selama hampir sepuluh hari,

Tiga minggu lepas saya dikejarkan ke hospital selepas hidung saya mengeluarkan darah tanpa henti selama sembilan jam. Lebih memburukkan keadaan, darah turut keluar dari mata saya dan doktor memberitahu salah satu sel pada hidung saya pecah. Pihak hospital terpaksa menempatkan saya di ICU untuk rawatan lanjut.

" Selama seminggu saya berada di hospital untuk rawatan manakala di ICU saya ditempatkan selama dua hari " jelasnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2