NUFFNANG ADS

Tuesday, March 20, 2012

Mamat Akui Masih Sayangkan Fida



Percintaan yang terjalin antara pelakon komedi Mohd. Noor Murad atau lebih dikenali sebagai Mamat dengan pelakon Fida Ibrahim musnah sedangkan usia percintaan mereka baru mencecah enam bulan.
Semuanya gara-gara tindakan Mamat yang telah memuat naik gambar Fida tidak memakai tudung yang diambil ketika mereka sama-sama bercuti di laman sosial Facebook sehingga mengundang kemarahan pelakon tersebut.

Bagaimanapun, Mamat yang sebelum ini pernah popular dengan kumpulan Sepah sebelum kumpulan yang menjuarai program Maharaja Lawak itu berpecah berkata, kini dia dan Fida tetap menjalinkan hubungan sebagai teman biasa.

Ketika ditemui pada majlis pelancaran filem animasi Bola Kampung di GSC Signature The Gardens, Kuala Lumpur baru-baru ini, Mamat juga mengakui dia masih lagi menyayangi bekas kekasihnya itu.

" Sebenarnya saya dan Fida masih menjalinkan hubungan, tetapi hanya sebagai kawan biasa. Walaupun bukan lagi pasangan kekasih, kami berdua akan keluar bersama-sama kalau ada kelapangan dan hubungan kami tetap baik.

"Tidak dinafikan ada beberapa orang rakan saya yang agak pelik apabila kami berkawan, namun apa salahnya kalau kami berkawan. Saya sendiri langsung tidak menyimpan perasaan dendam terhadapnya, meskipun dia yang membuat keputusan untuk mengakhiri percintaan kami.

Lanjutnya, " Saya akui perasaan sayang dan cinta terhadap Fida masih ada, tetapi kami tidak pernah terfikir untuk kembali semula menjalinkan hubungan cinta dan kami tidak pernah membincangkan perkara tersebut.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2